21 Eylül 2012 Cuma

Mabel'e mektuplar (1)

Sigara yakmayı beceremem ben. Hele dışarıda. Ne zaman sigarayı alsam dudaklarıma rüzgar esmeye başlar. Bir türlü yanmaz o sigara. Sırtımı dönerim rüzgara olmaz, elimi siper ederim olmaz. Bulur bir boşluk , dalar oradan içeri rüzgar. Rüzgar yaramazdır..

 Mabel gibi. Mabel'im de yaramazdır. Sahi tanıyor musun Mabel'i ? Ne demek tanımıyorum!? Nasıl tanımazsın Mabel'i ? Kaybol, gözüm görmesin karşıma. Anlamıyorum nasıl bilmezsin Mabel'imi?

 Mavidir Mabel'im.. Mavi çünkü gözleri mavidir derler.. Derler diyorum çünkü ben Mabel'imi hiç göremedim. Her gün onunla karşılaşmaya biraz daha yaklaşıyorum. Ama dedim ya yaramazdır Mabel'im, Tuna'm. Onu daha çok özlemem için uğraşıyor belli ki. Hele bir gelsin, o tatlı kulaklarını çeke çeke uzatacağım.

 Sahi.. Onu ne zaman kaybettiğimi bile hatırlamıyorum. Buldum mu onu da bilmiyorum. Ama içimde bir ses var. Mabel o işte. Tuna'mın sesi o. "Geleceğim, sabret!" diyor. Sahi gelecek misin Tuna'm ?

 Geleceksin. Hissediyorum. Sende beni arıyorsun. Eğer bilmeden beni bulmanı zorlaştırdıysam ya da zorlaştıracaksam affet. Çünkü tek istediğim sana sarılabilmek. Uzun uzun.. Nefes alır gibi..

 Hayat giderek zorlaşıyor Tuna'm. Buralar kötü, buralar bize göre değil. Çok can yakıyorlar burada. Biliyorum yanımda olsan, olabilsen bu kadar acımaz canım. Sen varken kim ne yapabilir ki bana, bize ? .....

 Kızacaksın. Hatta çok kızacaksın ama yine tutamadım ben kendimi. Seni öyle özledim ki, gözlerim bile yaşlarıyla feryat ediyor. Çok özledim be Tuna'm. Öyle böyle değil. Çok özledim.

 Zor zamanlar yine kapıda ve senden güç alamamak öyle zor ki, öyle güçsüzüm ki şu son günlerde. Hani olsan diyorum, yanımda olsan. Hiç değilse tutup elimden Kadıköy'e götürsen beni. Kayanın birine oturtup "nefes al!" diye zorlasan beni. Bir yudum nefesi dudaklarından versen zorla.

 Ah Tuna'm! Ne çok özledim seni. Seni özledikçe daha hırçın oluyorum. Daha çok acıyor canım. Çünkü yoksun.

 Gelmeyecek misin Mabel ?
Ada yalnız.
Ada mutsuz.
Ada ıssız.

Ada yok oluyor.
Ada yok ol. 
Ada yok.
Ada. 
A.

"Çabuk gel Mabel.."

Hiç yorum yok: