21 Aralık 2011 Çarşamba

U-mutluyum..

Gözlerin,gözlerimin en uğrak mekanı şimdilerde..
Kokun,adın gibi..
Ne zaman duysam kalbimde bir telaş !
Hele ki yok mu o sesin..
Biraz heyecanlı,biraz sakin..
Gülüşlerime ekleniyor her seferinde gülüşlerin..
Mutluluk bize özgü sanki..
İçinde en olmayınca yarım gibi,
Ben olmayınca öksüz..
Ama "biz" oluyoruz ya hani..
Hani gülüşlerimiz bir oluyor..
İşte o zaman daha bir u-mutlu oluyorum..
Gözlerin demiştim..
Gözlerin günlerime doğan güneş şimdilerde..
O titrek sarılar olmasa eksik olurdu bir şeyler sanki..
Senin gökyüzün hep apaçık,hep bulutsuz..
Senin ışığınla aydınlanan yollar daha bir güvenli..
Bana kalsa hep bir bakış ötende olurum..
Bana kalsa hep güneşinle aydınlanırım..
O yüzden gözlerinin peşinde koşar gözlerim..
Ömrüme karşılık bir gülüş isteyişim bundandır..
Bendeki sen kadar sendeki ben olmak isteyişim hep bundan..
O yüzden u-mutluyum işte.
Okuyabildiğimden gözlerinden düşen sessiz harfleri..
Biriktiriyorum her birini..
Gizli bir telaşla koyuyorum yanyana..
Yazmaya başladığımız o cümle uzun paragraflara dönüşüyor yavaştan.
Tamda bu yüzden işte..
Bu yüzden u-mutluyum .. 

Hiç yorum yok: