26 Aralık 2011 Pazartesi

Uykusuz..

Yorgunluktan sürekli kapanmaya meyilli gözlere sahibim bir kaç gündür.. Üstelik bir de utanmadan mikrop kapıyorlar.. Yetmemiş gibi ecza depoları fazla dolduğundan bütün ilaçları benim midemde saklamak gibi saçma bir uygulamaya başladı sağlık bakanlığı ! İsyanım var yine.. İsyan !

Geçen hafta bu gün yatağa düştüm.. Anca şimdi kalkabiliyorum doğru dürüst.. Malumunuz bir haftadır İstanbul pek bir dengesiz.. Bana mı özendi anlamıyorum.. Bir yağmur yağıyor bir güneş açıyor.. Üstelik öyle oyunbaz ki yanımda şemsiye varken güneş açıp , yanımda şemsiye yokken dalga geçer gibi yağmur yağdırıyor bulutlarına.. Bunun sonucunda da cimcime hasta oluyor tabi.. Bir gün içinde üç kez dolu altında kaldım.. Islak sıçana döndüm.. En sonunda da sahilde rüzgarı yemek suretiyle en güzelinden ayvaları sipariş etmiş bulundum..

Üç gün gözümü açamadım desem abartmış olmam her halde.. Doktor da sağ olsun bir torba dolusu ilacı dayadı.. Antibiyotiği bebekken geçirdiğim bir hastalık yüzünden pek kullanma taraftarı değiliz ailecek.. O yüzden bir sürü minnak hap içtim..

Sonunda kendimi toparladım derken son iki-üç haftadır gözlerini görmediğim de özleminden çıldırdığım insanla görüşmek için dışarı çıkınca hastalığı atlamadan tekrar yatağa düştüm.. Doktordan iyileştin tastiğini aldığım günün akşamında gözüm balonlara özenip şişti.. Mikrop kapmış akılsız.. İyi hoş dedik damlalarımızı alıp çıktık doktordan..

Ama yetmiyor.. Çünkü boş boş oturduğumda kendimi suçlu hissediyorum.. "Niye ders çalışmıyorsun ! " diye kendi kendimi azarlıyorum.." Üç ay sonra sınava girecek olan sensin. " deyip kendimi korkutmayı da ihmal etmiyorum.. Bir an önce geçsin şu zaman istiyorum.. İlk sınava girip çıkayım sonrasında hemencecik ikinci sınav gelsin ve bitsin her şey..

Uykuyu çok özledim.. Erken kalkmaktan ömrüm boyunca tiksineceğim ve oturup iki satır yazabilmeyi çok özledim.. Özellikle de gün doğarken bir kaç satır karalamayı..

Gecenin şarkısı 1






Hiç yorum yok: