1 Şubat 2012 Çarşamba

Tanımadık İnsanlar

Sevilen adam..

Connected adlı siteyi bilenler el kaldırsın ?

Tumblr macerama yelken açmakla birlikte bu siteyi de öğrenmiş oldum.. Hızlı chat gibi bir şey.. Aç, konuş, kapat.. İşin güzel yanı kimle konuştuğunu asla bilme.. ya da konuştuğun kişi senin kim olduğunu bilmesin.. Bir kaç keredir rastgele insanlarla konuşuyorum.. İlk başta saçma gelmişti aslında.. Ama her konuştuğum kişi birbirinden çok farklıydı ve işin arkasından hiç beklemediğim şeyler çıkıyordu.. Hoşuma gitti ve buna cevap edeceğim sanırım.. Eğer olur da connected'ınız varsa ve biri pat diye geliyorsa sakın kapatmayın.. Belki benimdir ve güzel bir sohbete başlayabiliriz..

Bu gece hiç tanımadığım bir adama "Naber?" dedim ve konuşma başladı.. O nefret edilen adamdı.. Çünkü seveni fazlaydı.. Çelişkili bir cümle gibi ama aslında zamanımızın en büyük sorunlarından biri bu.. Kıskançlık.. Karşınızda biri var ve ondan nefret ediyorsunuz.. Neden ?

Çünkü o seviliyor.. İnsan sahip olamadığı şeylere sahip olan insanları kıskanır.. Kimi zaman masumiyettir kıskanılan, bazen aşk, bazen sıkı bir dostluk, para, güç ve daha kim bilir neler neler.. İşin saçma yanı kişi bunu kıskanırken aynılarını elde etmek için bir çaba göstermez.. En azından çoğu kişi yapmaz bunu.. Çünkü kıskanmak ona göre elde etmek için uğraşmaktır.. Bazıları işe bunu elde etmek için gerçekten uğraşır ve sonunda hak ettiğini alır..

Anlaşılan Sevilen adamın etrafındaki bir kısım insanlar kıskanmakla yetinenlerden.. Ama o bunu tek umursamıyor.. Çünkü sevdikleri var.. Sevdiği kadar da seviliyor ve bu ona yetiyor..

Sohbetimizin bir kısmında ona "Neden ?" dedim.. "Neden nefret ediyorlar senden ?".. Bunun cevabını tam olarak oda bilmiyor.. Ama üst satırlarda açıkladığım şeyin kendine başına gelmiş olabileceğini düşünüyordu.. Umarım bu insanlardan çabucak kurtulur ve yanında olmayı hak edenlerle mutlu bir dünyası olur..

Konuşmanın devamında ona kimseyi kıskanıp kıskanmadığı sordum.. Kıskandığını söyledi.. Kıskançlığın aslında sevmenin biraz daha bencilleşmiş hali olduğu konusunda hem fikiriz onunla..  Kimi kıskandığını sorduğumda "Sevdiğim insanı" cevabını verdi..

Konuyu biraz olsun derinleştirmek için ne kadar süredir birlikte olduklarını sordum.. Yeni denilebileceğini sordu.. Ama anlaşılan şimdiden onu çok sevmiş olmalı ki O'nun nasıl biri olduğunu sorduğumda fazlasıyla romantik ve aşık bir şekilde cevap verdi..

"Mutluluk nasıl bir şey ? Sorunun cevabı bu.."

Şu zamanda kaç kişi bunu birlikte olduğu kişinin ardından söyleyebiliyor ki ? Ben düşünüyorum ve çevremdeki ilişkilere göz atıyorum da .. Bunun sayısı fazlaca az..

Biraz daha konuştuktan sonra sohbetimizi sona erdirdim ve yazıma başladım.. Aslında bu konuşmayı yazmak gibi bir fikrim yoktu ama Sevilen Adam'ın verdiği cevap beni fazlasıyla etkiledi açıkçası. Konuşmayı kapatmadan önce ona "Birisi benim hakkımda bunu söyleseydi, sanırım onun doğru kişi olduğuna inanırdım." dedim. Umarım Sevilen Adam, sevdiği insanla mutlu olmaya devam eder..

Şimdilik bu kadar..

Gecenin şarkısı da bu olsun..

Hiç yorum yok: