8 Temmuz 2013 Pazartesi

Yılın bana ait tek günü

Nedendir bilinmez ben yılın tek gerçek günü olarak doğum günlerini düşünürüm. Tanrı nın size güvendiği ilk gündür çünkü. Sonsuza dek ona bağlı kalacak bir ruhken , içinize kendinden bir nefes üfler ve sizi dünya denilen bok çukuruna yollar. Tanrı, bütün yaradılışın yegane sahibi bütün yüceliğiyle size güvenir. Sonsuz tane ruhtan birine değil, SANA.
Yolunu bulman için öğütte bulunur ,bir anne gibi. Eli her zaman üzerindedir, bir baba gibi. Sıcaklığı hep kalbindedir, aşk gibi.
O yüzdendir ki ben doğum günlerine çok önem veririm. Koskoca Allah’ın güvenip sana bir can bağışladığı günü kutlamayı herkes hak eder. Bir katil, bir fahişe, bir engelli ya da en büyük günahkar. Kalbi atan her canlı bu günü gülümsemeden bitirmemelidir. Hediyeler, pastalar , süsler , sıcakcık sarılışlar… ne istiyorsa onundur.
Ama bazen bir şey olur. Bu size ait tek günü hadsizce alırlar elinizden. Tam neşenizin en yüksek tonundayken. Elleriniz bomboş kalır.
O an kalbiniz çürür, ruhunuz mutsuzluk kokar. Gözleriniz ölür, gülüşünüz rengi morarmış bir ceset gibi kaçar. İçiniz şişer boğulacak gibi olursunuz.
Eğer kendinize biraz hakim olabilirseniz O’nun yanınızda olduğunu ve size hala güvendiğini hissedersiniz. Bazılarımız daha şanslıdır. Çünkü Rabbim olacakları çok önceden bildiği için yanı başınıza kanlı,canlı melekler yollamıştır. O anlar da sizi koruyan o meleklerdir işte, her ne kadar fark etmesenizde.
Hani bazı duygular vardır ya ansızın yakalar sizi. Önce farkına bile varmazsınız. Sonra bir anda müptelası olmuş halde bulursunuz kendizi. İşte o an anlayın ki “Allah’ın lütfu" dedikleri şey sizi bulmuştur.

Hiç bir zaman dilime geleni içinde tutan biri olamadım. Bu yüzden pek sevilen biri olmadım. Ama bu gün anladım ki insan denilen mahluk beni sevmese de olur. Aldığım her nefesin sahibi beni seviyor ve öyle lütufkar ki milyarlarca insana bedel bir aşkı karşıma çıkarıyor.

Uzun lafın kısası bırakın şu boş işleri , sevişmeleri. Gidin size gönderilen aşkı bulun. Gerisi zaten sizin kontrolünüzde olmayacak.

İlk defa içten bir şekilde söylüyorum ki " iyiki doğmuşum"

1 yorum:

Üsturupsuz Yazar dedi ki...

http://usturupsuzyazar.blogspot.com/2013/07/birkac-ayn-ozeti-beni-ozlediniz-mi.html