23 Haziran 2012 Cumartesi

Kalk, gidelim sevgilim




Basit aslında. Para biriktirebiliriz seninle.. Sonra bir karavan kiralayabiliriz.. Ben bilmiyorum araba kullanmasını. O yüzden şöför sensin. Ama merak etme mızıkçılık yapıp uyumam yolda. Konuşurum hep.Yalnız bırakmam seni.Arada bir mola veririz şu ilginç köylerde.Yol üzerinde hep olur ya hani minik, şirin köyler. Bir çay içeriz belki. Gerçi emin değilim çay sevdiğinden. Ama kahvede içebilirsin ? Ya da neyi seviyorsan.. Sonra devam ederiz yola..Şarkıda söyleriz ? Hatta şarkı da tutarız! Gece bastırınca çekeriz kenara, uyuruz.. Sarılır mıyız ki? Kokuna alışırsam gider misin sende ? Gitme.. Kal lütfen.. Uyandığımızda devam ederiz yola.. Ama nereye gidiyorsak sahilden gidelim olur mu ? Denizi çok severim ben. Camlarıda açarız sonuna kadar. Rüzgarın yüzüme çarpmasını seviyorum. Sende seviyor musun ? Belki bir sahilde dururuz.. Gecenin bir yarısı denize gireriz. Üşürsem nefesin ısıtır mı beni ? Kumlara uzanıp yıldızları izleriz. Belki yıldız kayar,dilek  tutarız. Ben seni ömrüme dileyeceğim sevgilim. Belki dileğimizde aynı olur ha ? Bütün gece otururuz.. Sahilde ateş yakan şu gençlere rastlarsak ne güzel olur.. Oturur sabaha kadar muhabbet ederiz.. Omuzunda uyuyakalırım.. Çokça fotoğrafta çektirsek olur mu ? Hepsinde ikimizin olduğu ?
Güzel olurdu değil mi ? Ortak hayallerimiz olurdu. Unutamayacağımız koca koca günlerimiz.. Bakıp kahkahakalara boğulacağımız fotoğraflarımız..
Neyse.. Hayalim kursağımda kalacak yine.. Olsun be sevgilim. Ben böylede mutluyum.. 
Ama azıcık çabuk gelsen olur mu ? Bu aralar fazlaca ihtiyacım var sana.
Öpüyorum gülüşünün tüm kıyılarından..

Hiç yorum yok: