26 Eylül 2011 Pazartesi

İstanbula not..

Bu şehir  de doğdum ben..
Bu şehir de büyüdüm..
Dizlerim çok berelendi..
Onlarca iz kaldı her birinden.
Ama sevdim onları,
Şehrimden hatıradır diye..
Genç kızlığın ilk heyecanını bu şehirde attım..
İlk çocukluk aşkımın hatıralarını saklar bağrında bu şehir..
Mutluluğu da acıyı da ilk burada öğrendim..
İlk dondurmamı Ümraniye'deki Romada'da yedim..
Balığı yine şehrimin denizinden yedim..
İlk kulaçlarımı da bu şehirde attım ben..
İlk kez burada hastalandım..
Saçlarımın kesildiği için yine bu şehrin sokaklarında ağladım..
Sonra şehrim için bir başka şehrin sokağında ağladım..
Duymadı kimse..
Anlamadı..
Dinlemedi de zaten..
Özlediğimi,hayallerimi son nefeste İstanbul'da unuttuğumu fark etmedi kimse..
Sonra sonra sesim yükselmeye başladığında anlatabildim derdimi..
Yine de anlamadılar..
Dinlemediler de zaten..
Sonra gökten bir melek indi..
Kucağında dört yıl boyunca dudaklarımdan eksik olmayan duam..
Dileğim..
Şehrim vardı..
Şehrime döndüğümde kalp sancılarım yine burada başladı..
Sevmeyi hep biliyordum..
Gitmeden önce şehrim öğüt etmişti.
"Sev ki sevilesin" diye..
Sevmeyi biliyordum bilmesine ya bağlanmaktan korktum..
Ya onu da İstanbul gibi alırsalar onu da elimden diye..
Sonra mı ?
Sonra böyle yalnız,ıssız biri oldum işte..
Bir şehrim var elinden tutup gözlerine baktığım,
Soğuk yağmurlarında üşüyüp,sıcak kollarına sığındığım..

Twitter'da TT olmuş..İlgimi çeken üç-beş-onbeş tane not var..Yazanlarla birlikte sizlerle de paylaşmak istedim =)

-sen tahammülü zor bir sevgilisin İstanbul.Yine de sana aşığım!()


- sen benim aşık olduğum ikinci adamsın.Şampiyon İstanbul özür dilerim bebeğim.()


- boktan bir sehir oldugunu biliyorsun ve sadece geceye saklaniyorsun...()


-Ve son diyorum içimi yararcasına..Kız kulesi şaşkın.Ve son diyorum...Kule ağıtlar iğneliyor masalımın sonuna...()


- O güzeliğinin içinde birçok kirlilik barındırıyorsun ona rağmen seviyorum seni..Güzelliğin kaybolursa senide sevmem ona göre.()


 bensiz hiçbir şey boğazından geçmeyecek!()


- salla sen sana rakip gösterilen şehirleri.. Onların dünyaya nam salmış,şiirlere konu olmuş eşsiz hikayeleri var mı ki..()


- ; o kadar vurdum duymazsin ki, zaman zaman senin icin ben uzuluyorum. Guzel istanbul, hoyrat elinde yalan oldun, otoyol doldun()


- Herhangi Bir Sokağında, Herşeyini Kaybedenlerin Şehrisin...( )


- güleni şöyle dursun, ağlayanı bahtiyar()


- uzaktan sevmek zorunda kaldım ya seni senelerce, artık eminönünden çehrene bakarken iyice eminim, ben sana aitim be..()


- Üzerime yıkılan yüksek apartmanlar, bana söylenmiş gibi çalan şarkılar , bitmeyen derin hasret ve geçmeyen zaman..()


-Nasıl sevmediysen artık beni..kusup attın resmen bozkırın ortasına. Ama ben karşılıksız seviyorum seni. ()


- rimellerin akıyor arada, dikkat et biraz.()


-Dilerim İstanbul hep Boğazında kalır (e)


-Bir an bile senden büyük olduğumu düşünmeme izin vermedin. ()


Yazan kişilerin hepsinden izin alınmıştır...



Hiç yorum yok: