19 Eylül 2011 Pazartesi

Yeter blog ! Pes ediyorum !

Sakinleşemiyorum blog..
İçimden taşan sinire,öfkeye karşı koyamıyorum..Öyle doldu ki içim dizginleyemiyorum öfkemi..Bir zamanlar sakinleşebiliyordum kendi başıma..Ama artık onu da yapamıyorum..
Kırıp dökesim geliyor herşeyi..Çığlık çığlığa bağırmak..İçimdeki bütün zehiri boşaltıp rahatlamak..
Ve yalnız kalmak istiyorum blog..
O kadar istiyorum ki bunu..
Kimse olmasın ! Ses olmasın ! Hiç bir gölge düşmesin hayatıma..Kuşlar kanat çırpıp geçmesin gök yüzümden..Yalancı insanlar defolsun artık hayatımdan..
Yeter ne olur yeter..Artık salak gibi kimseye güvenmek istemiyorum..
En yakınım dediğim insan bile defolup gitsin içine sıçılan hayatımın !
Yeter blog..
Neden hep böyle !?
Ben niye birine güveneyim dediğim de o hep lanetin teki çıkıyor..Hani ne günah işledim ben !? Kimin ahını aldım böyle ki hayatımı kıyadan,köşeden giren herkes bu kadar kötü olabiliyor..
Yeter blog..
Ben nefes alamıyorum artık gerçekten..
Daha onyedi yaşındayım blog ben bu kadar çalkantılı bir hayat istemiyorum..Güleyim,kahkaha atayım ,neşeleneyim hatta hep birlikte neşelenelim..Ama ne olur sakin bir limanda yapabileyim bunu..
Niye sırtımı dayadığım bütün insanlar kof çıkıyor ki..
Hadi bayan kontrol oku bu yazıyı sonra da söyle..
"Ben sana ne demiştim ! Çok çabuk alıyorsun insanları hayatına sonra güveniyorsun oda gelip senin ağzına sıçıyor ! Rahat ettin mi !?"
Söyle hadi bunları !
Sanki bütün dünya mantıklı karar veriyorda benden mantıklı karar vermemi bekliyorsunuz !
Ben zaten yedi yaşımdan beri mantıklı kararlar veriyorum ! Yoruldum !Yeter yoruldum !

Pes ediyorum tamam ! İstediğini yap hayat ! İstersen geleceğimin içine sıç..İstersen gel daha mahvedebiliyorsan mahvet hayatımı ! Var mı cesaretin karşıma çıkacak ! Var mı ya !
Yok neden olsun ki ! İşin bu zaten ! Hayatıma birileri gelir şak diye ! Ben de aptalım ya güvenirim ! Maşan onlar zaten senin ! NİYE GÜVENMEYEYİM Kİ! Yenilen pehlivan güreşe doymazmış !

Daha nasıl yenilmek istiyorsun ki cimcime ! Daha ne istiyorsun ! Neyin kaldı kaybedecek ya ! Şerefsizin önde gideni kumarbaz bir baban var ! Yakında koyar önünüze otuz milyarlık bir borç daha ! Sonra ona takılıp kalmış, sürekli sinir küpü olarak dolaşan bir annen var ! Kendi havasında takılı seni mesajına cevap verecek kadar bile iplemeyen bir ablan var ! Aklı beş karış havada ergenliğe girmek üzere olan bir kardeşin var ! Ölsen de çatlasan da yırtsan da bir taraflarını asla hepsini gerçekleştiremeyeceğin hayallerin var !

Sen daha neyi yenmeye çalışıyorsun cimcime ! O kahpe kaderi mi yeneceksin ! Bok yenersin sen onu ! Pes etmezmişmiş  ! Nah pes etmezsin ! Kendini mi kandırıyorsun Allah aşkına ! Sen bu kadar zayıfken neyi yeneceksin !? Pardon da sokaktaki köpek bile senden daha dayanıklı be !

Sen en iyisi kapan köşene ! Yaz o boktan hikayelerini..Çok bir halt olacaksın sanki..Sonra git o varlığından bile haberdar  olmayan İstanbul'una aşık ol ! Emin ol çok takar seni İstanbul..

Aaaa cimcime var buradaa..Ne şekermiş !

Pes kardeşim pes !

Hiç yorum yok: