12 Ekim 2012 Cuma

Mabel'e Mektuplar (3)

Mabel'im..

Yeni başlangıçlardayım yine. Çatma kaşlarını. Yeni bir sen değil. Dersaneye başladım. İlk hafta bugün bitti. Yorulacağım bu sene. Biliyorum. Ama şikayet etmiyorum. İsteyerek yorulacağım. Kazanmam gerek. Üniversite okumak değil tek hedefim biliyorsun..

Ada olmak istiyorum. Tamamıyla..

Çok şey istiyorum şu hayattan. Biliyorum, farkındayım. Ama ne için varız ki ? Durmak, susmak hiç bir şey yapmadan beklemek, saçma sınırlara hapis olmak.. Yanlış geliyor bunlar bana. Eğer bir şekilde var olduysak, bir yerden ısırmalıyız hayatı. Küçük ısırıklarla başlayıp, her kopardığımız parçayı biriktirerek yeni bir hayat kurabiliriz.. Tek yapmamız gereken hayatın bize lezzetli gelen yanlarını ısırmak.

Haksız mıyım Mabel ?

Hayat istediğin yere kadar çabalamaktır. Ben daha sahilden ayrılmadığım bile. Okyanusun ortasını istiyorum Mabel! En mavi yerinden koca bir düş istiyorum.

Benimle orada buluş..

Hiç yorum yok: