7 Ekim 2011 Cuma

Güzel-miş..



                                                                                                      bana aittir..
Bu gün gerçekten güzeldi..


Dersaneye gittim okullar tatil olduğu için.. Bütün oradaydım.. Ama denizin dalgaları ve batmakta olan güzel o kadar mükemmeldi ki , çekimlerine karşı koyamadım.. İstanbul'a karşı koymak kimin haddine ?


Koşar adım indim sahile.. Bilen vardır.. Kadıköy sahilin kayalık olan bir kısmı var Haldun Taner'den ileriye doğru yürüyünce.. Oraya gittim.. Yanımda kardeşim dediğim güzel insan.. Bugünün anısına bir amcanın sattığı bir liralık bilekliklerden aldık.. Benimkinin üzerinde bir tane anahtar var.. Küçücük.. Onu birine vereceğim.. Hak eden birine.. Evet.. Büyük bir anlamı var o anahtarın..


Neyse.. Oturduk.. Uzun uzun konuştuk.. O anlattı ben dinledim.. Ben anlattım o dinledi.. Mükemmel bir hava vardı bu gün.. Güneş tam karşımızda denize gömülüyor,önününden küçüklü , büyüklü gemiler geçiyor..


Sohbetin güzelliğinden mi yoksa İstanbul'un büyüsünden mi bilinmez zaman çok hızlı geçti..Tam kalktık karınlarımızı doyurmaya gidiyorduk ki kalemi aldım elime ve yazmaya başladım..


Kocaman bir kayanın üzerinde oturmuştuk..Düz yerlerine sevdiklerimin isimlerini yazdım..Siyah bir kalemle hemde..İstanbul'a bir izde biz bırakmış olduk..Gittikçe o kayaya oturacağım artık..Umarım sevdiğim insanlar o kayayı dolduracak kadar çok olur..


Bir kaç saat önce yeni bir blog keşfettim.. Erkin Tura'ya ait bu blog..Kendisinin komik ve eğlenceli olduğunu biliyordum..Ama kaleminin bu denli güçlü olduğunu hiç tahmin etmezdim..Söylemeden edemeyeceğim kendisi benim nikah şekeri&davetiyesi sponsorumdur.. =) Koleksiyon yapmakta olduğum için nikah şekerlerini  benim için saklamakta..Ama midesindee =)


Her neyse..Ne diyorduk ? Hah kalem diyorduk..Henüz yeni açtığı bloguna bir kaç yazısını eklemiş..Durur mu meraklı melahat taze taze okudum hepsini..Adam aşkı daha doğrusu bir ilişkiyi baştan aşağıya öyle bir anlatmış ki..Nutku tutuluyor insanın..Ve -mış diyor kalem.. Yine aşkı anlatıyor..Aslında aşkı değil aşkın insanı getirdiği hali anlatıyor..Sonra İzmir gibi bir kız sevdim diyor..Ama nasıl diyor..Son iki mısra çok hoşuma gitti..Sizinlede paylaşayım hemen..


"sonsuzluktu seni koyduğum yer izmirin sokaklarında,
izmir; aşktır,ben izmirli, sen ne oluyorsun şimdi ?"



Ben çok çok çok çok beğendim..İnce ince işliyor sözcükleri aklınıza..Harfleri teker teker seçip eşsiz sözcükler haline getiriyor..Sonra onları birleştirip cümleler yapıyor..Sırasıyla örüyor o güzelim duguları..Hiç istemese bile,korksa da sevesi,aşık olası geliyor insanın..Bir yudum kahve gibi..Batmaktaki güneş gibi..


Sizi de bekleriz bloguna..
Öyle işte..Bugün de böyle geçti..


Güzel..Güzeldi..Güzel-miş..


Gitmeden önce bir kaç dize bırakıyorum size..
Aklıma kazındı..Çıkmıyor bir türlü.


geceye sürgün olan bizdik
öykümüz aşkla başlamıştı
ve ayrılıkla bitiyordu bütün romanlarımız
geceydi 



Gecenin şarkısı..

Hiç yorum yok: