3 Ekim 2011 Pazartesi

Salak Cimcime !

Fazlasıyla kısa bir post olacak..

Sadece kendime küfretmek , ne kadar orospu bir kişiliğe sahip olduğumu söylemek istedim..Öyle ya ben öyle salak , öyle orospu bir insanım ki gülsün diye yapmadığım bir maymunluk kaldığı arkadaşımı sevgilisi aldatıyor hemde benimle aldatıyor diye uyardım !

Ne kadar orospu bir şahsiyetim değil mi millet ! O kadar orospuyum ki yüzü bile görmediğim sadece adını bildiğim tüm yaşantısını ve öküz sevgilisini blogunda yazdıklarından gördüğüm "arkadaşım!" dediğim kıza gidip söylüyor sevgilin bunu yapıyor diye !

Ama yook söylemeyeceksin arkadaş..Söylemeyeceksin bırakacaksın boynuzlansın binlerce kez ! Acısını hissetsin sonra depresyonlara girsin çıkamasın ! Anca o zaman arkadaş olursun millete zaten ! Öbür türlü yok ! Doğruyu söyle yeter dokuzuncu köyden de kovulursun dokuz milyonuncu köyden de !

Ama gerçekten merak ediyorum ! Hak ettim mi ben bunu ? Gittim söyledim diye görülmek,duyulmak istenmeyen kız olmayı hak ettim mi !

Bundan sonra kim olursa tanımam ! İster aldatılsın ister başka bir halt olsun tek kelime etmeyeceğim ! Nasılsa kuyruk acısıyla gelirler.. O zaman görürsünüz arkadaş kimmiş diye !

Hepinizin huzurunda "o kıza" çok teşekkür ediyorum ! İnsanların adi yüzünü bir kez daha bana gösterdiği,kimseye güvenmemem gerektiğini hatırlattığı için !

Allah hepinizi nasıl biliyorsa öyle yapsın !

3 yorum:

rifat ozkan dedi ki...

uzukerek kendine hakaret edisini okudum degmez

Unknown dedi ki...

hak etmiştim =) etmemeye çalışacağım artık =)

Rıfat özkan dedi ki...

elınden gelenı yap bloguma beklerım arada ;)