8 Ekim 2011 Cumartesi

Türk uyuma !


En son bir yıl önce maç izlemiştim.. Hangi takım hatırlamıyorum bile.. Maçın sonunda lanet etmiş bir daha izlemeyeceğim demiştim.. Bu kadar dayanabildim.. Oturdum izlemeye başladım Türkiye- Almanya maçını..

En başından biliyordum.. Yenilecektik.. Çünkü adamların koşma hızı bile bizimkilerin iki-üç katı.. Ama ne mucizeler yarattı bu millet..Bunu mu yapamayacağız diye düşündüm..

Maçı izledim.. Yanımda babam.. Maçı izleyenler görmüşlerdir zaten..Beş tane falan gol pisi pisine,santimetreyle kaçtı.. Canları sağ olsun..Güzel güzel afiyetle golleri yedik .. Yine canları sağ olsun..

Evet .. Canları sağ olsun..

Tamam maç esnasında çok kızdım..Twitter ve Facebook'ta durumlarımı görseniz çıldırmış yazık dersiniz.. Ama sonradan baktım.. Durdum.. Düşündüm.. Neden böyle dedim ..

Almanlar insan değil mi ? İnsan !
Bizimkiler insan değil mi ? İnsan !

Her insan çalışamaz mı ? Çalışır.
Bizimkiler çalışamaz mı ? Çalışır..
Her insan çalışınca başaramaz mı ? Başarır..
Bizimkiler çalışınca başaramaz mı ? Başaramazlar..Çünkü başarmaya yeni bir anlam katıp Dünya'daki düzeni yerle bir eder,kendi düzenlerini baştan kurarlar..

Bunu tüm Dünya'ya ezberletmiş bir milletiz biz değil mi ? Bir Türk tüm dünyaya bedel..

Laf arasında söyleyeyim bunları söylüyorum diye milliyetçi , her tarafından Türklük akan, Atam da atam , Milletim de milletim diye gezen biri değilim ortalıkta..

Ama birisi gelip de gözümün içine soka soka milletime,insanıma laf ediyorsa susamıyorum.. Zaten susmayı seven biri değilim.. Hadsizin biri gelip konuşunca benim de cinlerim tepeme çıkıyor..

Facebook'ta yazdığım bir durumdan sonra çok eskilerden kalma,durup dururken hatırlamayacağım bir arkadaş geldi dediklerime laf söyledi..Ben başka bir arkadaşımla takım berbat olsa da çalışıp düzeltileceğini söylüyordum..Bunca parayı alıyorlar da ne yapıyorlar..Boşuna mı ? dedim.. Arkadaş bir şeyler söyledi ben bir şeyler söyledim.. Olay Türk milletine geldi.. Bu bir takım işi..Destekse destek , milletse millet..Varımızla yoğumuzla yanlarındayız.. dedim.. Kız senin demen ile olsaydı ile başlayan bir konuşmayı parçalanmışız parçalanacağımız kadar deyip bitirdi..
Delirdiğim nokta orasıydı.Kırılma noktası derler ya hani..Aynısının sarışını işte..

Kız o birlik ruhu sende var galiba..Git aşıla.. dedi.. Ki bu kişi bir zamanlar vatan,millet diye ölen biriydi.. O eskidenmiş..Bitti artık..Parçalandık..Görüntü ortada.. dedi..

Parçalanırız abi ! Sen bir taraflarının korkusuna sahte çürük raporu çıkarıp askere gitmezsen, okulunu bin beş yüz senede bitirip,bir baltaya sap olmazsan,kendine sonra da milletine güvenmezsen parçalanırız ! Doğru !

Hata niye hep başkasında aranıyor ? Neden dönüp kendine bakmıyor insan ? Parçalandık ne demek ya ! Türksün sen ! Türkler vatanıyla milletiyle bir bütündür ! Sen bunu kabul ettin.. Bunu söyledin yıllarca.. 130 yaşındaki Ata sana bunu öğretti ! Sen onun emanetçisisin ! Nasıl söylersin bunu !?
Yıllar önce , bir adam çıktı vatan da millette birdir ! ayrılmaz bütündür ! dedi.. Senin ne haddine bunun tersini söylemek , söylemeyi geçtim inanmak ! Nerede Atamızın vatanı emanet ettiği gençlik !

Uyuma Türk ! Uyuma ! Diline sahip çık ! Gencine sahip çık ! Bu vatan senin ! Senin dedelerinin kanıyla sulandı bu topraklar ! El oğlu gelip basamaz öyle keyfince ! İzin verme..!
Türk Uyuma !!


Hiç yorum yok: